Pagrindinis ugdymas

 

Pag­rin­di­nio ugdy­mo paskir­tis – suteik­ti asme­niui dori­nės, socio­kul­tū­ri­nės ir pilietinės
bran­dos pag­rin­dus, bend­rą­jį raš­tin­gu­mą, tech­no­lo­gi­nio raš­tin­gu­mo prad­me­nis, ugdy­ti tautinį
sąmo­nin­gu­mą, išug­dy­ti sie­ki­mą ir gebė­ji­mą apsi­spręs­ti, pasi­rink­ti ir moky­tis toliau.

Pag­rin­di­nio ugdy­mo prog­ra­ma mokyk­lo­je įgy­ven­di­na­ma remian­tis Pag­rin­di­nio ugdymo
bend­ro­sio­mis prog­ra­mo­mis https://www.e‑tar.lt/portal/lt/legalAct/1a764050239511edb4cae1b158f98ea5

Dau­giau infor­ma­ci­jos apie pag­rin­di­nį ugdy­mą ugdy­mą Vil­niaus rajo­no savivaldybės
inter­ne­to sve­tai­nė­je https://www.vrsa.lt/svietimas/bendrasis-ir-neformalusis-ugdymas/bendrasis-
ugdymas/930 bei Švie­ti­mo, moks­lo ir spor­to minis­te­ri­jos inter­ne­to svetainėje
https://smsm.lrv.lt/lt/veiklos-sritys‑1/smm-svietimas/svietimas-pagrindinis-ugdymas

Moki­niams ski­ria­mos atostogos:

Rudens ato­sto­gos 2023 m. spa­lio 30 d. – 2023 lap­kri­čio 3 d.
Žie­mos (Kalė­dų) atostogos 2023 m. gruo­džio 27 d. – 2024 m. sau­sio 5 d.
Žie­mos atostogos 2024 m. vasa­rio 19 d. –  2024 m. vasa­rio 23 d.
Pava­sa­rio (Vely­kų) atostogos 2024 m. balan­džio 2 d. – 2024 m. balan­džio 5 d.
Vasa­ros atostogos 2024 m. bir­že­lio 18 d. – 2024 m. rug­pjū­čio 31 d. 

 

Eil.            

Nr.

Moky­to­jo            

var­das, pavardė

Nefor­ma­lio­jo švie­ti­mo veik­los pavadinimas Kla­sė Valan­dų skaičius
1. Gena­dij Ancukevič  „Svei­ka­tin­gu­mo užsiėmimai“ 5–8 1
2. Elž­bie­ta Čupak Šokių būre­lis „Bur­sz­tyn­ki“ 5–8 1
3. Ire­na Lišilenko Muzi­ki­nis ansamb­lis „Bur­sz­tyn­ki” 5–8 1
  Iš viso: 3

 

Eil.            

Nr.

Moky­to­jo            

var­das, pavardė

Nefor­ma­lio­jo švie­ti­mo veik­los pavadinimas Kla­sė Valan­dų skaičius
1. Gena­dij Ancukevič  „Spor­to žaidimai“ 9–10 1
  Iš viso: 1

Mokyk­los pag­rin­di­nio ugdy­mo pla­nas 

Vil­niaus r. Pake­nės Čes­lo­vo Milo­šo pag­rin­di­nės mokyk­los socia­li­nės-pilie­ti­nės veiklos
orga­ni­za­vi­mo tvar­kos aprašas

Pamo­kų tvar­ka­raš­tis 2023–2024

Comments are closed.