ES projektai

Euro­pos Sąjun­gos struk­tū­ri­nių fon­dų para­ma mokyklai

2014–2020 m. Euro­pos Sąjun­gos inves­ti­ci­jos https://www.esinvesticijos.lt

Kuriame Lietuvos ateitį! | Luxsonn

 

Pro­jek­tas „Mokyk­lų aprū­pi­ni­mas gam­tos ir tech­no­lo­gi­nių moks­lų
prie­mo­nė­mis“
 2017–2021 m. mokyk­la daly­va­vo Euro­pos regio­ni­nės plėt­ros fon­do
finan­suo­ja­ma­me 2014–2020 metų Euro­pos Sąjun­gos fon­dų inves­ti­ci­jų veiks­mų
prog­ra­mos 9 pri­o­ri­te­to „Visuo­me­nės švie­ti­mas ir žmo­giš­kų­jų ištek­lių poten­cia­lo
didi­ni­mas“ prie­mo­nės „Švie­ti­mo pri­ei­na­mu­mo didi­ni­mas“ pro­jek­te „Mokyk­lų
aprū­pi­ni­mas gam­tos ir tech­no­lo­gi­nių moks­lų prie­mo­nė­mis“.
Pro­jek­to tiks­las – didin­ti bend­ro­jo ugdy­mo įstai­gų tink­lo veik­los efek­ty­vu­mą,
moder­ni­zuo­jant gam­tos ir tech­no­lo­gi­nių moks­lų mokymo(si) aplin­ką.
Pro­jek­to įgy­ven­di­ni­mo metu mokyk­la buvo aprū­pin­ta pagal 1–4 ir 5–8 kla­sių
moki­nių skai­čių gam­tos ir tech­no­lo­gi­nių moks­lų tiria­mo­sios ir prak­ti­nės veik­los
prie­mo­nių bei įran­gos komp­lek­tais, taip pat kom­piu­te­ri­ne įran­ga, rei­ka­lin­ga ugdy­mo
pro­ce­sui orga­ni­zuo­ti nuo­to­li­niu būdu, o moky­to­jams buvo sukur­ta meto­di­nė medžia­ga
dėl moki­nių gebė­ji­mų ugdy­mo nau­do­jan­tis pro­jek­to metu gau­to­mis moky­mo
prie­mo­nė­mis ir įran­ga, kurią gali­ma ras­ti pro­jek­to inter­ne­to sve­tai­nė­je „Ved­lys“
https://www.vedlys.smm.lt


Dau­giau infor­ma­ci­jos apie pro­jek­to „Mokyk­lų aprū­pi­ni­mas gam­tos ir
tech­no­lo­gi­nių moks­lų prie­mo­nė­mis“ įgy­ven­di­ni­mą gali­ma ras­ti inter­ne­to adre­su
https://www.nsa.smm.lt/ugdymo-turinio-departamentas/projektai/projektas-mokyklu-
aprupinimas-gamtos-ir-technologiniu-mokslu-priemonemis-nr-09–1‑3-cpva-v-704–02-0001

Nuo 2021 metų mokyk­la daly­vau­ja
Vil­niaus rajo­no savi­val­dy­bės admi­nist­ra­ci­jos vyk­do­ma­me pro­jek­te
Nr. 08.4.2‑ESFA-R-630–01-0007
„Svei­kos gyven­se­nos ska­ti­ni­mas ir mok­s­lei­vių svei­ka­tos raš­tin­gu­mo ugdy­mas
Vil­niaus rajo­ne“
Pro­jek­to apra­šy­mas:
Svei­ka­ta apie 50 proc. pri­klau­so nuo žmo­gaus gyven­se­nos, todėl anks­ty­vas svei­ka­tos ugdy­mas
ir svei­kos gyven­se­nos moky­mas turi dide­lę reikš­mę vai­ko atei­čiai. Pro­jek­to metu spren­džia­mos
Vil­niaus rajo­no mokyk­li­nio amžiaus vai­kų svei­kos gyven­se­nos, svei­kų įpro­čių, pir­mo­sios pagal­bos
atsi­ti­kus nelai­mei žinių sto­kos prob­le­mos. Pro­jek­to metu vai­kai apmo­ko­mi nau­do­tis defi­b­ri­lia­to­riais,
suteik­ti pir­mą­ją pagal­bą, išplės­tos žinios svei­kos gyven­se­nos klau­si­mais bei lyčių ir asme­nų
nedi­s­kri­mi­na­vi­mo.
Pro­jek­tui įgy­ven­din­ti parink­ti part­ne­riai – Vil­niaus visuo­me­nės svei­ka­tos biu­ras ir VšĮ Vil­niaus
rajo­no cent­ri­nė polik­li­ni­ka bei Vil­niaus rajo­no mokyklos.

Veik­los mokyk­lo­se:
-Pro­jek­to veik­lų metu orga­ni­zuo­ja­mas Vil­niaus rajo­no ugdy­mo įstai­gų 13–17 metų amžiaus
mok­s­lei­viams paskai­tų ciklas (5 paskai­tos po 2 ak. val.):
-pir­mo­sios ir būti­no­sios pagal­bos tei­ki­mo moky­mai (2 paskai­tos po 2 ak. val.)
-svei­kos gyven­se­nos ska­ti­ni­mo moky­mai (1 paskai­ta 2 ak. val. truk­mės).
-pri­klau­so­my­bių rizi­kos (1 paskai­ta 2 ak. val. truk­mės).
-lyčių lygy­bės ir asme­nų nedi­s­kri­mi­na­vi­mo (tole­ran­ci­jos ska­ti­ni­mo) moky­mai (1
paskai­ta 2 ak. val. truk­mės).
1 paskai­tų cik­lo truk­mė – 10 ak. val.

Truk­mė:
Pro­jek­to truk­mė – 4 metai. Vie­nas pro­jek­to daly­vis gali daly­vau­ti pro­jek­te vie­ną kar­tą (t. y.
išklau­sy­ti 10 ak. val. paskai­tų cik­lą ir suda­ly­vau­ti ren­gi­ny­je). Kitais metais gali daly­vau­ti kiti moki­niai,
pri­klau­san­tys tiks­li­nės gru­pės amžiui (13 – 17 m.).

Švie­ti­mo įstai­gos funk­ci­jos:
-suteik­ti patal­pas moky­mų pra­ve­di­mui (jei moky­mai vyks­ta gyvai);
-infor­muo­ti tėvus apie įgy­ven­di­na­mą pro­jek­tą ir gau­ti tėvų suti­ki­mus leis­ti mok­s­lei­viui
daly­vau­ti pro­jek­te ir pil­dy­ti anke­tos duo­me­nis (pagei­dau­ti­na, kad anke­tos jau būtų užpil­dy­tos
prieš užsi­ėmi­mą);
-paruoš­ti daly­vių sąra­šus ir pateik­ti lek­to­riui bei Pro­jek­to vyk­dy­to­jui;
-užtik­rin­ti, kad sąra­šuo­se esan­tys daly­viai ati­tik­tų tiks­li­nės gru­pės amžių ir daly­vau­tų
moky­muo­se, nebent yra patei­si­na­mos prie­žas­tys;  
-moky­mų metu, moky­mų vie­to­je iška­bin­ti pra­ne­ši­mą apie vyk­do­mus moky­mus iš ES

struk­tū­ri­nių fon­dų (jei­gu moky­mai vyks­ta gyvai).

Comments are closed.