Neformaliojo vaikų švietimo (NVŠ) programos

Sie­kiant suda­ry­ti sąly­gas moki­nių kūry­biš­ku­mo ir savi­raiš­kos porei­kiams ten­kin­ti bei
padi­din­ti nefor­ma­lio­jo vai­kų švie­ti­mo paslau­gų pri­ei­na­mu­mą, savi­val­dy­bė­je įgy­ven­di­na­mas
pro­jek­tas „Nefor­ma­lio­jo vai­kų švie­ti­mo paslau­gų plėt­ra“, lei­džian­tis moki­niams papil­do­mai
rink­tis nefor­ma­lio­jo vai­kų švie­ti­mo veik­las ir gau­ti iki 15–20 Eur per mėne­sį kom­pen­sa­ci­ją
lan­ko­mam būre­liui, o vidu­ti­nius, dide­lius ir labai dide­lius spe­cia­liuo­sius ugdy­mo­si porei­kius
turin­tiems moki­niams ski­ria­mi 2 NVŠ krep­še­liai per mėne­sį (30–40 Eur) .

Mokyk­los patal­po­se vyk­do­ma Nefor­ma­lio­jo vai­kų švie­ti­mo (NVŠ) prog­ra­ma
„Emo­ci­nio ir fizi­nio lavi­ni­mo kūry­bi­nės dirb­tu­vės“.
Ją veda penk­ta­die­niais 13.50 – 15.30 val. pra­di­nio ugdy­mo moky­to­ja meto­di­nin­kė Ire­na
Kor­vel.

Vil­niaus rajo­no savi­val­dy­bė­je vyk­do­mų Nefor­ma­lio­jo vai­kų švie­ti­mo (NVŠ) prog­ra­mų
pagal pro­jek­tą „Nefor­ma­lio­jo vai­kų švie­ti­mo paslau­gų plėt­ra“ sąra­šas
https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-r-sav/462?1=1
bei kita infor­ma­ci­ja https://www.vrsa.lt/neformalusis-vaiku-ir-suaugusiuju- svie­ti­ma­s/ne­for­ma­lu­sis-vai­ku-svie­ti­ma­s/do­ku­men­tai/446

Be to, mokyk­lo­je visi moki­niai gali pasi­nau­do­ti Kul­tū­ros paso paslau­ga (11 Eur vie­nam
moki­niui per metus) kul­tū­ros paži­ni­mo įpro­čiams ugdy­ti bei kul­tū­ros patir­čiai plės­ti.
Kul­tū­ros pasas https://www.kulturospasas.lt/kulturines-edukacijos

Dau­giau infor­ma­ci­jos apie nefor­ma­lų­jį vai­kų švie­ti­mą Vil­niaus rajo­no
savi­val­dy­bės inter­ne­to sve­tai­nė­je https://www.vrsa.lt/svietimas/neformalusis-vaiku-ir-
suau­gu­siu­ju-svie­ti­ma­s/438 bei Švie­ti­mo, moks­lo ir spor­to minis­te­ri­jos inter­ne­to
sve­tai­nė­je https://smsm.lrv.lt/lt/veiklos-sritys‑1/smm-svietimas/svietimas-neformalusis

Nefor­ma­lio­jo vai­kų švie­ti­mo kon­cep­ci­ja
https://www.e‑tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.07DF6A456513/asr

Comments are closed.