Rugsėjo 26-oji – Europos kalbų diena

Rug­sė­jo 26 d. mokyk­lo­je vyko eilė ren­gi­nių, susi­ju­sių su Euro­pos kal­bų die­nos minė­ji­mu, kuriuos orga­ni­za­vo kal­bų moky­to­jos.
4 ir 5 kla­sės moki­niai suži­no­jo įdo­mių fak­tų apie Euro­pos šalis, susi­pa­ži­no su įvai­rių Euro­pos šalių vėlia­vo­mis bei mokė­si pasi­svei­kin­ti įvai­rio­mis Euro­pos kal­bo­mis. Išmok­tus pasi­svei­ki­ni­mo žodžius rašė ant popie­riaus lape nup­ieš­tų ran­kų.
5–10 kl. moki­niai pri­sta­tė įdo­mių fak­tų apie skir­tin­gas vals­ty­bes ang­lų kal­ba, iliust­ra­vo šešias skir­tin­gas šalis, per­teik­da­mi kiek­vie­nai šaliai būdin­gus bruo­žus, kul­tū­rų ypa­ty­bes ir tra­di­ci­jas.
Moki­niai kūrė pla­ka­tus, kuriuo­se vaiz­da­vo, kodėl ver­ta moky­tis kal­bų.
6 kla­sė mokė­si skai­čiuo­ti įvai­rio­mis Euro­pos kal­bo­mis. Kla­sė taip pat atli­ko kūry­bi­nį dar­bą – pie­šė atviru­kus, pri­sta­tan­čius pasi­rink­tų Euro­pos šalių pamink­lus, vir­tu­vę, tra­di­ci­jas.
8 kl. susi­pa­ži­no su sun­kiau­siais įvai­rių Euro­pos kal­bų žodžiais ir posa­kiais. Moki­niai spė­lio­jo, kuris posa­kis kuriai kal­bai pri­klau­so ir koks yra pateik­tų posa­kių ver­ti­mas. Moki­niai gami­no atviru­kus pasi­rink­tai Euro­pos šaliai, sutel­kė dėme­sį į kiek­vie­nos šalies kraš­to­vaiz­džius ir trum­pus posa­kius.
7 ir 10 kl. moki­niai šią die­ną pra­lei­do Euro­pos par­ke. Moki­niai apžiū­rė­jo skulp­tū­ras, kurios eks­po­nuo­ja­mos po atvi­ru dan­gu­mi par­ko erd­vė­se. Kiek­vie­nas išsi­rin­ko po tris meno kūri­nius, apie kuriuos paren­gė trum­pą pasa­ko­ji­mą savo pasi­rink­ta kal­ba. Tada lau­kė lie­tu­vių kal­bos pamo­ka ir sudė­tin­ges­nės užduo­tys (aiš­ku, tik lie­tu­viš­kai). Sep­tin­to­kams teko atpa­sa­ko­ti anks­čiau gir­dė­tus vyres­nių­jų įspū­džius. Galiau­siai visi kūrė figū­ri­nius eilė­raš­čius apie pasi­rink­tą skulp­tū­rą. Visi džiū­ga­vo, kad pamo­kos po atvi­ru dan­gu­mi buvo pil­nos gerų įspū­džių.
Pri­si­min­ki­me, kad kal­bų mokė­ji­mas atve­ria nau­jas gali­my­bes, pade­da pažin­ti kitas kul­tū­ras, ska­ti­na tar­pu­sa­vio supra­t­imą, bendravimą.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.