Kai mokomųjų dalykų žinios pasitikrinamos ir papildomos ne mokyklos aplinkoje, o visai kitose erdvėse, nauda visiems dviguba. Mokiniai plečia akiratį, mokosi bendrauti neformalioje aplinkoje ir geriau įsimena informaciją, o mokytojai pasitelkia visai kitokias mokomąsias priemones. Tuo dar kartą įsitikino mūsų mokyklos 7, 9 ir 10 klasių mokiniai, kartu su lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Erika Straigyte gegužės 20 d. išvykę į sostinę ir ten aplankę keletą objektų.
Labai informatyvi ekskursija po Nacionalinę Martyno Mažvydo biblioteką visiems paliko įspūdį, nes sužinota ne tik apie šio objekto išskirtinumą, bet ir apie daugybę paslaugų, kurias gali gauti bibliotekos lankytojai. Beveik visiems mokiniams patiko jauki kino salė, įspūdį paliko ir menininkės Jolitos Vaitkutės iš knygų sukurti garsių žmonių portretai. O kur dar bibliotekos pastato istorija ir didybė: už šešiaaukščio pastato slepiasi net 11-os aukštų knygų saugykla. Savo įspūdžius mokiniai suguldė tekstuose, kuriuos rašė sėdėdami ant įspūdingų bibliotekos laiptų.
Pakeliui į pamėgtą priešpiečių vietą ekskursantai stabtelėjo Žemaitės skvere ir sužinojo, kodėl rašytojos Žemaitės paminklas priskiriamas prie „kalbančių“ sostinės paminklų. Išklausė rašytojos „pasirokavimą“ ir netgi pasisupo sūpuoklėmis.
Gamtos grožis ir pavasario gaiva atsiskleidė japoniškame sode, kuriame kone visi lankėsi pirmąkart.
Čia mokiniai sužinojo, kuo ypatingas japoniškas sodas, kas yra sausoji upė ir kodėl tiek daug akmenų bei tiltelių. Mokiniai japoniškoje aplinkoje kūrė haiku, varžydamiesi dėl geriausiojo haiku kūrėjo vardo konkurse „Žvilgsnis į sodą“.
E. Straigytės nuotraukos