Netradicinė lietuvių kalbos pamoka

Spa­lio 14 d. lie­tu­vių kal­bos moky­to­ja Ali­na Gri­ge­lie­nė ir bib­lio­te­ki­nin­kė Ali­na Sava­ne­vi­čie­nė bib­lio­te­ko­je sep­tin­to­kams pra­ve­dė netra­di­ci­nę pamo­ką, kurio­je moki­niai susi­pa­ži­no su enciklo­pe­di­jų, žiny­nų ir žody­nų reikš­me moks­li­nei veik­lai. Moki­niai, per lie­tu­vių kal­bos pamo­kas moky­da­mie­si lek­si­ko­lo­gi­jos sky­rių, turė­jo pui­kią gali­my­bę bib­lio­te­ko­je var­ty­ti įvai­riau­sius žody­nus, suži­no­ti jų paskir­tį, dar­bo su kal­bo­ty­ros infor­ma­ci­niais šal­ti­niais nau­do­ji­mo­si gali­my­bes ir ver­tę. Moki­niai mąs­tė apie žodžio reikš­mę, moks­li­nės infor­ma­ci­jos svar­bą ir moks­li­nin­kų nuveik­tą mil­ži­niš­ką dar­bą sukau­piant lie­tu­vių kal­bos tar­mių, sino­ni­mų, anto­ni­mų, fra­zeo­lo­giz­mų, dvi­kal­bių žodžių lobyną.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.