Diagnostinių ir standartizuotų testų vykdymas ir rezultatai 2016 m.

Balan­džio 19 d. – gegu­žės 6 die­no­mis mokyk­lo­je vyko dia­g­nos­ti­niai ir stan­dar­ti­zuo­ti testai.

Mokyk­la, norė­da­ma įsi­ver­tin­ti moki­nių moky­mo­si pasie­ki­mus tai­kant stan­dar­ti­zuo­tus ver­ti­ni­mo įran­kius, tei­kė paraiš­ką daly­vau­ti Nacio­na­li­nio egza­mi­nų cent­ro (toliau – NEC) veiks­mo tyri­me „Stan­dar­ti­zuo­tų testų tai­ky­mas savivaldybėse/mokyklose 2015–2016 m. m.“. Įver­ti­nus paraiš­ką su mokyk­la buvo pasi­ra­šy­ta bend­ra­dar­bia­vi­mo sutartis.

Bend­ra­dar­bia­vi­mo tiks­las – šalies, savi­val­dy­bės ir mokyk­los lyg­me­niu tobu­lin­ti moki­nių pasie­ki­mų testa­vi­mo pro­ce­dū­ras ir plės­ti dia­g­nos­ti­niais ir stan­dar­ti­zuo­tais įran­kiais surink­tų duo­me­nų panau­do­ji­mą ugdy­mo koky­bei gerin­ti. Taip pat sie­kia­ma išsi­aiš­kin­ti, kaip pra­di­niam ir pag­rin­di­niam ugdy­mui skir­ti moki­nių pasie­ki­mų testai gali būti racio­na­liai panau­do­ti savi­val­dy­bių ir mokyk­lų dar­bo gerinimui.

Mokyk­lų moki­nių pasie­ki­mams įver­tin­ti buvo panau­do­ti pra­di­niam ir pag­rin­di­niam ugdy­mui skir­ti dia­g­nos­ti­niai ir stan­dar­ti­zuo­ti testai: skai­ty­mo (teks­to suvo­ki­mo), rašy­mo (teks­to kūri­mo) ir mate­ma­ti­kos dia­g­nos­ti­niai testai 2 kla­sės moki­niams, skai­ty­mo (teks­to suvo­ki­mo), rašy­mo (teks­to kūri­mo), mate­ma­ti­kos ir pasau­lio paži­ni­mo – 4 kla­sei; skai­ty­mo (teks­to suvo­ki­mo), rašy­mo (teks­to kūri­mo) ir mate­ma­ti­kos – 6 kla­sei, skai­ty­mo (teks­to suvo­ki­mo), rašy­mo (teks­to kūri­mo), mate­ma­ti­kos, gam­tos moks­lų ir socia­li­nių moks­lų – 8 klasei.

Testų įgy­ven­di­ni­mo koor­di­na­to­rė mokyk­lo­je direk­to­riaus pava­duo­to­ja ugdy­mui Ire­na Mazailo.

Kvie­čia­me susi­pa­žin­ti su pag­rin­di­niais api­bend­rin­tais testų rezultatais:

8 kla­sės rezul­ta­tai

2 kla­sės rezul­ta­tai

4 kla­sės rezul­ta­tai

6 kla­sės rezultatai

Bookmark the permalink.

Comments are closed.