Balandžio 19 d. – gegužės 6 dienomis mokykloje vyko diagnostiniai ir standartizuoti testai.
Mokykla, norėdama įsivertinti mokinių mokymosi pasiekimus taikant standartizuotus vertinimo įrankius, teikė paraišką dalyvauti Nacionalinio egzaminų centro (toliau – NEC) veiksmo tyrime „Standartizuotų testų taikymas savivaldybėse/mokyklose 2015–2016 m. m.“. Įvertinus paraišką su mokykla buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis.
Bendradarbiavimo tikslas – šalies, savivaldybės ir mokyklos lygmeniu tobulinti mokinių pasiekimų testavimo procedūras ir plėsti diagnostiniais ir standartizuotais įrankiais surinktų duomenų panaudojimą ugdymo kokybei gerinti. Taip pat siekiama išsiaiškinti, kaip pradiniam ir pagrindiniam ugdymui skirti mokinių pasiekimų testai gali būti racionaliai panaudoti savivaldybių ir mokyklų darbo gerinimui.
Mokyklų mokinių pasiekimams įvertinti buvo panaudoti pradiniam ir pagrindiniam ugdymui skirti diagnostiniai ir standartizuoti testai: skaitymo (teksto suvokimo), rašymo (teksto kūrimo) ir matematikos diagnostiniai testai 2 klasės mokiniams, skaitymo (teksto suvokimo), rašymo (teksto kūrimo), matematikos ir pasaulio pažinimo – 4 klasei; skaitymo (teksto suvokimo), rašymo (teksto kūrimo) ir matematikos – 6 klasei, skaitymo (teksto suvokimo), rašymo (teksto kūrimo), matematikos, gamtos mokslų ir socialinių mokslų – 8 klasei.
Testų įgyvendinimo koordinatorė mokykloje direktoriaus pavaduotoja ugdymui Irena Mazailo.
Kviečiame susipažinti su pagrindiniais apibendrintais testų rezultatais: