Klimato kaitos savaitė

Spa­lio 20–24 d. mokyk­lo­je vyko ren­gi­niai, skir­ti Kli­ma­to kai­tos savai­tei. Geo­gra­fi­jos, bio­lo­gi­jos, gam­tos moks­lų, eko­no­mi­kos ir menų pamo­ko­se kal­bė­ta kli­ma­to kai­tos temo­mis, moki­niai su moky­to­jais svars­tė, ką gali­ma pakeis­ti savo kas­die­ny­bė­je. Orga­ni­zuo­ta „Medžio die­na“, „Eko iššū­kis: Die­na be vien­kar­ti­nio plas­ti­ko“, „Atlie­kų rūšia­vi­mo dirb­tu­vės“, kūry­bi­nės dirb­tu­vės „Iš senų daik­tų – nau­ji ste­buklai“, „Kny­gų die­na gam­tai“ ir kt. Moki­niai mokė­si tin­ka­mai rūšiuo­ti, kūrė infor­ma­ci­nius žen­klus, pla­ka­tus ar video apie kli­ma­to kai­tą, susi­pa­ži­no su tva­riu požiū­riu į kny­gas – jų lai­ky­mu, per­dir­bi­mu ir eko­lo­giš­ku nau­do­ji­mu, moki­niai buvo ska­ti­na­mi tau­so­ti ir pri­žiū­rė­ti kny­gas, išban­dė save Nacio­na­li­nia­me aplin­ko­sau­gos egza­mi­ne.
9 kl. moki­niai paren­gė klau­si­mų bazę tema, kaip hake­ris – asmuo, ieš­kan­tis ir galin­tis pasi­nau­do­ti kom­piu­te­ri­nių prog­ra­mų sau­gu­mo spra­go­mis – gali pri­si­dė­ti prie aplin­kos apsau­gos ir kli­ma­to geri­ni­mo mūsų pla­ne­to­je. Surink­ti klau­si­mai vėliau buvo panau­do­ti kuriant edu­ka­ci­nius žai­di­mus „Blo­o­ket“ ir „Word­wall“ plat­for­mo­se, prie kurių dar­ba­vo­si 10 kl. moki­niai. Didžiau­sią malo­nu­mą šis pro­jek­tas sutei­kė 5–8 kl. moki­niams, kurie sma­giai susi­pa­ži­no su prak­ti­niais veiks­mais ir sąvo­ko­mis, lemian­čio­mis mūsų pla­ne­tos atei­tį! Kur­da­mi edu­ka­ci­nius žai­di­mus plat­for­mo­se, moki­niai taip pat pri­si­dė­jo prie JTO Dar­naus vys­ty­mo­si tiks­lų įgy­ven­di­ni­mo: 4. Koky­biš­kas švie­ti­mas ir 13. Kli­ma­to kai­tos mažinimas.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.